Hotel Navis Orašje omogućuje vam korištenje usluga i sadržaja svoje web stranice, koji su podložni niže navedenim Uvjetima korištenja. Uvjeti korištenja web stranice primjenjuju se na sve sadržaje i usluge ove stranice. Hotel Navis Orašje smatra da su korisnici upoznati s ovim uvjetima i svim rizicima koji nastaju iz korištenja ove internetske stranice te prihvaćaju koristiti sadržaj ove internetske stranice isključivo za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost. Ako niste suglasni s našim pravilima i uvjetima korištenja, nemojte koristiti ove stranice.
SADRŽAJ INTERNETSKE STRANICE I AUTORSKA PRAVA
Sadržaji i formati na ovoj internetskoj stranici vlasništvo su tvrtke MAXI d.o.o. Orašje. Sadržaji i formati koji su preuzeti iz drugih izvora u svrhu promicanja Hotela Navis Orašje i informiranja klijenata, bit će posebno označeni. Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela web stranice, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi. Ako primijetite bilo kakvu povredu autorskih prava s naše strane, molimo Vas da nam javite na e-mail adresu [email protected]
PRAVO NA IZMJENE SADRŽAJA I USLUGA
Hotel Navis Orašje zadržava pravo promjene, ukidanja (privremenog i trajnog) bilo kojeg sadržaja ili usluge na www.navis.ba bez obaveze prethodne najave. Hotel Navis Orašje nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu tim putem.
TOČNOST I ISTINITOST INFORMACIJA
Hotel Navis Orašje se obvezuje poduzeti sve mjere s ciljem točnog i kvalitetnog informiranja svojih korisnika.
LINKOVI NA DRUGE WEB STRANICE
Ova web stranica sastoji se od vlastitih sadržaja, sadržaja partnera i oglašivača, besplatnih sadržaja, sadržaja kreiranih od strane posjetitelja te linkova na vanjske stranice drugih fizičkih ili pravnih osoba. Te stranice nisu pod kontrolom tvrtke MAXI d.o.o. te Hotel Navis Orašje nije odgovoran za sadržaj tih stranica, niti za linkove na tim stranicama. Sve sadržaje web stranice http://www.navis.ba koristite na vlastitu odgovornost i tvrtka MAXI d.o.o. se ne može se smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korištenjem.
IZMJENE UVJETA KORIŠTENJA
Hotel Navis Orašje zadržava pravo izmjene ovih uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave te neće biti odgovoran za moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internetskim stranicama.
REZERVACIJE I SMJEŠTAJ
Upiti i rezervacije prihvaćaju se preko naših web stranica, elektronskom poštom, faksom, osobno na recepciji našeg hotela i preko booking.com sustava za online rezervaciju smještaja.
Rezervacijom smještaja preko ovih web stranica, korisnik izjavljuje da prihvaća ove Opće uvjete korištenja usluga u cijelosti. Sve navedeno u daljnjem tekstu na taj način postaje obvezujuće kako za korisnika usluge tako i za hotel Navis Orašje.
Prilikom rezerviranja smještaj korisnik usluge je obvezan pružiti sve tražene podatke. Da bi se rezervacija smatrana valjanom korisnik usluge mora upisati broj važeće kreditne kartice kao garanciju rezervacije. Sve rezervacije preko internetskog rezervacijskog sustava se smatraju važećima tek po potvrdi rezervacije od strane centralnog ureda prodaje Hotela Navis. Rezervacija se može potvrditi putem e-maila ili faksa. Obavijest/potvrda rezervacije se mora predočiti recepciji prilikom dolaska u hotel.
Sve cijene izražene su u konvertibilnim markama, službenoj valuti plaćanja u hotelu.
U cijenu noćenja uključen je doručak. Parking se naplaćuje 5 KM po automobilu po danu.
Po kategorijama za naplatu noćenja, djeca su osobe od 3 do 12 godina, a tinejdžeri osobe od 13 do 17 godina. Noćenje za djecu starosti do 2 godine ne naplaćuje se.
Boravišna pristojba od 1,60 KM naplaćuje se dodatno po osobi po svakom noćenju.
U slučaju otkaza rezervacije, datum primitka pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova kako slijedi:
- Ako se rezervacija otkaže do dva dana (48 sati) prije planiranog dolaska, gost neće platiti nikakvu naknadu.
- Ako se rezervacija otkaže manje od dva dana prije dolaska (unutar 48 sati), naplaćuje se 100% iznosa prvog noćenja.
- U slučaju nedolaska „no show“ naplaćuje se 100% iznosa cjelokupne rezervacije.
Prijava (check in) u hotel je moguća od 15:00, a odjava (check out) do 12:00.
Dnevni boravkom u hotelu smatra se svaki boravak u hotelskim sobama u razdoblju od 12:00 do 18:00.
Ako kupac u rezerviranu smještajnu jedinicu ne dođe do ponoći na dan početka usluge, a nije se javio MAXI d.o.o., Hotelu Navis ili pružatelju usluge, rezervacija se smatra otkazanom, pa se troškovi otkaza obračunavaju prema gore navedenom. Ako stvarno nastali troškovi otkaza premašuju gore navedene troškove, Maxi d.o.o. zadržava pravo naplate stvarno nastalih troškova.
Ako kupac koji otkazuje putovanje nađe novog korisnika za istu rezervaciju, MAXI d.o.o. zaračunat će samo eventualno nastale stvarne troškove uzrokovane izmjenom rezervacije.
U slučaju da kupac želi izmijeniti rezervaciju izvršenu prema njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno e-mailom: [email protected]. MAXI d.o.o. će prema raspoloživim mogućnostima kupcu potvrditi izmjenu rezervacije te navesti nove uvjete rezervacije. U slučaju da izmjena rezervacije nije moguća te ako zbog toga kupac odustane od potvrđene rezervacije, odnosno u slučaju da kupac zatraži otkaz rezervacije iz nekog drugog razloga primjenjuju se uvjeti otkaza rezervacije.
CIJENE USLUGA
Cijena usluge predstavlja iznos po osobi/danu ili po sobi/danu kako je istaknuto u cjeniku usluga. Dodatne usluge nisu uključene u cijenu i korisnik ih dodatno plaća. Hotel Navis Orašje pridržava pravo izmijeniti cijene usluga u svako vrijeme. Korisnicima koji su pružili prihvatljivu garanciju rezervacije, Hotel Navis garantira cijene koje su bile na snazi kada je rezervacija napravljena.
DODATNA NAPOMENA
Hotel Navis pruža hotelsko-ugostiteljske usluge sukladno Općim uvjetima korištenja usluge, a prema potvrdi i specifikaciji svake pojedine rezervacije. Hotel Navis odnosno Maxi d.o.o. ne odgovara za okolnosti koje su izvan naše kontrole kao što su ratovi, terorizam, pobune i nemiri, štrajkovi, prirodne katastrofe i elementarne nepogode, epidemije, zabrane, restrikcije od strane lokalne uprave itd.
OBVEZE KUPCA
Kupac se obvezuje:
- posjedovati valjane putne isprave
- poštivati carinske i devizne propise
- pridržavati se kućnog reda u smještajnim objektima te surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri
- prilikom dolaska na odredište, pružatelju usluga predati potvrdu o izvršenoj rezervaciji
- provjeriti je li mu za ulazak u državu u kojoj je odredište ili susjedne zemlje potrebna viza
U slučajevima nepoštivanja ovih obaveza, kupac snosi troškove i odgovara za učinjenu štetu. Potvrdom rezervacije kupac se obvezuje da će, ako uzrokuje bilo kakvo oštećenje, pružatelju usluga na licu mjesta platiti svu uzrokovanu štetu.
RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Ako su usluge iz ponude nekvalitetno izvršene, kupac može zahtijevati razmjernu odštetu tako da izvrši prigovor. Svaki kupac ima pravo prigovora zbog neizvršene uplaćene usluge. Svaki kupac – nositelj potvrđene rezervacije, prigovor podnosi zasebno.
Za uslugu koju smatra neodgovarajućom kupac se obvezuje odmah na recepciji smještajnog objekta izvršiti prigovor ili o tome obavijestiti službu za odnose s kupcima hotela Navis na e-mail: [email protected]
Kupac se obvezuje surađivati s osobljem recepcije smještajnog objekta u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako kupac ne prihvati ponuđeno rješenje ili odštetu za predmet prigovora od strane osoblja recepcije smještajnog objekta, Maxi d.o.o. nije dužan uvažiti naknadni prigovor.
Ako nakon ponuđenog rješenja ili odštete za predmet prigovora od strane osoblja recepcije smještajnog objekta, kupac i dalje smatra da ima pravo na prigovor, najkasnije 28 dana po odjavi iz smještajnog objekta, obvezuje se poslati pismeni prigovor zajedno s dokaznicama, dokumentima i fotografijama koje dokazuju osnovu prigovora na jedan od sljedećih načina: e-mailom na adresu [email protected] ili poštom na adresu Maxi d.o.o., VIII ulica br. 44, 76270 Orašje, Bosna i Hercegovina.
Maxi d.o.o. će uzeti u razmatranje samo potpuno dokumentirane pritužbe zaprimljene u roku od 28 dana.
Maxi d.o.o. se obvezuje donijeti pismeno rješenja na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora. Maxi d.o.o.može odgoditi rok rješenja prigovora zbog prikupljanja informacija i provjere navoda prigovora kod pružatelja usluga najviše za dodatnih 14 dana. Maxi d.o.o. će rješavati samo one prigovore kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu korištenja usluga. Dok Maxi d.o.o. ne donese rješenje, kupac se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže, ili sudske ustanove, kao i davanja informacija u sredstvima javnog informiranja.
Najviša nadoknada po prigovoru može dosegnuti iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos usluge.
PRTLJAGA
Maxi d.o.o. ne odgovara za oštećenje, uništenje, gubitak ili krađu prtljage osobnih stvari ili stvari od vrijednosti, ako su se iste nalazile u javno dostupnim ili zajedničkim prostorima. Oštećenje, gubitak ili krađa stvari mora se bez odlaganja prijaviti recepciji i lokalnoj nadležnoj postaji policije.
SUDSKA NADLEŽNOST
Svi sporovi ili nesuglasice rješavat će se dogovorno na način prihvatljiv za obje strane, a ako se ne može doći do rješenja, prihvaća se arbitraža mjesnog nadležnog suda u Orašju.